O nama

Mi smo kreativna agencija koja stvara brendove. Cilj nam je stvoriti trajne i smislene veze između brendova i ciljnih skupina uz inteligentni dizajn.

 

Oblikujemo sve elemente koje čine uspješan brend: ime brenda, korporativne identitete, brend knjige, ambalažu, dizajn proizvoda, koncept prodajnog prostora, promotivni materijal, marketinške kampanje, digitalne komunikacijski materijale, sve kako bi izgradili brend temeljen na snažnim emocijama s kojima se ciljna skupina potrošača može poistovjetiti. Snaga tržišne marke već je odavno nadrasla stvarnu snagu samog proizvoda ili grupe proizvoda. Ona je izvor obećanja na koje se kupac oslanja, kamen temeljac u vašoj tržišnoj komunikaciji. Na taj način brend će uspješno pozicionirati i razvijati na tržištu te u konačnici ostvarivati opipljive komercijalne rezultate.

 

Vjerujemo u individualni pristup klijentu, jer vjerujemo da do pravih rješenja možemo doći samo ako uistinu slušamo klijenta i razumijemo problem te djelujemo prema potrebama našeg klijenta. Možda najvažnije od svega: mi volimo to što radimo i vjerujemo u brendove koje stvaramo.

 

Cilj brandiranja nije ciljanu grupu pridobiti da izabere vaš proizvod/uslugu ispred proizvoda konkurentskog ponuđača, već potencijalni potrošači vaš proizvod ili uslugu moraju prepoznati kao jedino pravo rješenje za njihov problem.

 

g_profile

Usluge

Strategija brenda

Vaša brend strategija je kako, što, gdje, kada i kome se komunicira vaš brend. Gdje se oglašavati je također dio vaše strategije, kao i vaši kanali distribucije te ono što komuniciraju vizualno i verbalno.

Naš posao je da se ove elemente i stvoriti nešto što će vaš brand odvojiti od Vaše konkurencije – i osigurati da oslikava istinu iza vašeg brenda.

Kada se to dogodi, vaš brend postaje autentičan. Imat će priču koja je uvjerljiva. Rezultat? Brend kojem je izgrađen ugled, a samim time i uspjeh.

 

Identitet brenda

Bilo da je riječ o novom identitetu ili redizajnu postojećeg, naš pristup razvoju identiteta vođen je istim analitičkim postupcima i principima. Identitet se razvija u skladu s prethodno utvrđenom strategijom, sve s ciljem stvaranja identiteta koji vjerno prikazuje klijentov brend i diferencira ga od konkurencije te stvara trajnu sliku kod ciljane publike.

 

Razmatramo sve elemente koji čine identitet brenda, tipografiju, palete boja, ikonografiju, fotografiju i poruku brenda. Identiteti koje stvaramo jednako su emocionalni koliko i vizualni i protežu se na širok raspon komunikacija, od tiskanih do digitalnih sadržaja.

Doživljaj brenda

Kao religije, brendovi žele da ljudi vjeruju u njih i u ono što nude. Takvo povjerenje stvara životnu odanost brendu i vjeru u autentičnost brenda. Težimo da stvorimo takvo povjerenje jer je to najvažnija stvar na putu prema uspješnosti brenda. Ljudi su izgubili povjerenje u poslovni svijet općenito i puno više promišljaju o tome kako će potrošiti svoj nerijetko skromni prihod. Upravo zbog toga brendovi koji stvaraju povjerenje opstaju u takvim uvjetima. Povjerenje je, za razliku od ljubavi racionalna emocija i zbog toga je ključ uspješnosti brenda.

 

Također, jasna poruka brenda u kombinaciji s jasnom točkom diferencijacije ključni su sastojci za uspješnost brenda. Potrošači  odabiru brendove unutar nekoliko sekundi, a jasna poruka brenda olakšava im tu odluku.